Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
Drobečková navigace

Úvod > Litera > Děkujeme, že nás sledujete i v internetovém prostoru

Děkujeme, že nás sledujete i v internetovém prostoru



Dana Jaklová, tisková mluvčí HBT

V letošním roce jsme oblékli naše webové stránky do nového „kabátu.“ Nejen vizuálně, ale i obsahově. Zvýšila se nám návštěvnost stránek Havlíček Brain Team (HBT). Nyní máme přibližně tisícovku návštěv měsíčně. Snažíme se dále toto číslo zvyšovat. Také délka setrvání návštěvníků na našich webových stránkách se průběžně prodlužuje.

Jsme rádi, že nejnavštěvovanějšími stránkami HBT jsou aktuality, e-shop a archiv. Pět aktualit na domovské stránce jsme založili pro co nejrychlejší orientaci návštěvníka v produkci HBT a Stálé konference českého práva (SKČP). Aktuálně je doplňujeme a pro nejbližší dobu připravujeme další rozšíření našeho aktualitního sevisu. Také návštěvnosti e-shopu si vážíme, protože takto můžeme úspěšně propagovat nejen akce SKČP, tedy konference, sympozia a kulaté diskusní stoly, ale také produkci našeho vydavatelství, tj. knihy a další publikace.

Zjistili jsme, že návštěvy k nám zatím nejvíce přicházejí z PC, ale zvedá se i počet přístupu z mobilů a tabletů, a to nejvíce z prohlížeče Google.

Velmi nás těší i sledování stránek HBT na Facebooku. Větší sledovanost máme u mužů (59 %), a ve věkové kategorii 45–54, ale také ve věkové kategorii 65+. Nejvíce lidí nás sleduje z Prahy (60 %), na dalších místech jsou s odstupem Brno a Cheb. Právě tady chceme v budoucnu zapracovat, abychom efektivně oslovovali lidi ze všech regionů ČR.

A nakonec máme první přehledy i z našich aktivit na YouTube, které sdílíme jak prostřednictvím webových stránek HBT, tak přes facebookové stránky HBT. Na YouTube zveřejňujeme naše videoankety na různá témata, která jsou většinou obsahově spojena s konferenční činností SKČP. Současně zde zveřejňujeme krátká videa přímo z našich akcí. Týdně nám přibývají sledovatelé. Snažíme se sledovanost podpořit i vytvořením playlistů na konkrétní projekty.

Jsme si vědomi toho, že základní okruh našeho publika, především právnická veřejnost, nepatří k nejvýraznějším uživatelům sociálních sítí. Přesto jsme se k jejich využití rozhodli po zralé úvaze, protože naším cílem je oslovit s právními tématy i širší veřejnost. Budeme vděčni za jakékoliv náměty, nápady, postřehy, které nám můžete předat na webu, FB či YT.